Friday, May 27, 2005

街頭的IMS Sales

上左去hkultraline.com個forum道睇吓人地既review. 順便做埋個test. 有以下結果:
Your line speed:
1870 Kbps
234 Kbytes/sec

Speed大約1.8Mbps到.

今日我出到旺角, 見到Sales姐姐, 就問佢地新客上台點計. 結果就係$198: 3M+NOW BNTV, $224: 6M+NOW BNTV. 咁我就問佢地, 咁貴人地HKBN都係10M $14X, 如果100M就係$26X, 仲唔計promote, 頭個3個月免費喎. 兩個sale就話IMS係"獨享"由HKIX到PCCW server, 再到屋企.而HKBN就100M又好10M又好都係共享.

好, 咁我問下, 你地用ADSL, 人地用乜呀? Sales就話大家都係ADSL咁上下...吓?? 咁upload同downlaod speed呢? Sales就話IMS有全港"最快"的upload speed, 可以到6xxk, downlaod就2xx到3xxk啦... 吓, 唔係download快過upload既咩? 一個sale就好惡咁話: download就係由server 到你既電腦, upload就由你電腦到server到, 所以會受到你電腦影響... 心諗: 我9幾年個陣就知啦, 當年仲係28.8k dial up, 但又係你話upload可以到6xxk/s個喎.

講唔掂就話IMS全港都cover, 又話HKBN好唔穩定, 佢地就用新世界做例子, 話新世界個server係深圳, 咁遠都一定慢d啦, IMS個個區都有機樓, 所以一定會快. 我又衰多口問, 唔係介要睇線芯咩? 咁如果住係你地機樓隔離, 咪超快? 鞋... 最慘因為住村屋, 好似要焗住用IMS, 平d都好丫... 的Sale 就講到天花龍鳳, 分分鐘俾人昆.

2 Comments:

Blogger Carrie said...

咁你即係用邊間呀?

16:53  
Blogger arfoo@sky said...

到最後都係用IMS
=p

13:34  

Post a Comment

<< Home

Lilypie Expecting a baby Ticker