Tuesday, October 03, 2006

續約

可能每一個接觸過PCCW、i-cable、和記等朋友,經歷過這種情况,每到續約都份外勞氣。i-cable都叫做send個email俾客通知續期,PCCW就連email都唔send。話說now broadband TV有三個月試睇TVB pay vision,就在第三個月完結前兩星期打上CS cut service,誰不知已扣錢,cs 就話就截數日子,所以早在扣數。明明未夠三個月,又如何早扣數? 跟住CS 就話試睇係2個月,我之前親自和同事傾係3個月,還記得英冠比實只可以睇到頭3週。叫佢check 當時錄音,仲要叫on-duty manager同我講,同個CS嘈就試睇2個定3個月都曬時間。之後manager覆話記錄是試2個月(蠢在沒有叫經理播番5月既錄音,如果電腦記錄係3個月,就唔會早收錢啦),當時做promotion都只有2個月offer。大佬,TVB pay vision 係5月開始係3個月wor。

好,如果我唔check單,email佢就唔send,電話亦唔通知,一個月收多舊幾水。我問CS,點解唔可以send reminder 既email呀? 既然收費同email都係system出啫。佢話好多客無填email地址,所以唔send啦。但係你地公司用ebill喎,好似paper bill 每月仲要收10定20蚊,人又係你,鬼又係你。

唔只now broadband TV,netvigator都係一樣,只不過netvigator會打電話俾offer,(當然要講價,e.g.我個friend $14X 一個月6M 喎,點解佢上個renew到我又唔得呀?... 等等)

到我話要complaint,CS就話會反映,次次都話反映,錢咁一樣照收,我講同OFTA投訴,係唔係send封email都咁難。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Lilypie Expecting a baby Ticker