Saturday, March 11, 2006

茶餐廳

茶餐廳是一個娛樂十足的表現場地.老中青不同的人雲集,各式其式.可以見到老豆教仔,大佬教靚;又或者一人一部收音機,一杯奶茶加馬經;當然還有一雙一對,卿卿我我,上演時間就自行留意喇.

除了客人之外,茶餐廳的伙計亦可以是表現嘉賓.話說某星期日早上,返教會前到一間茶餐廳吃早餐.與老婆挑了一張近水吧的檯坐下來,點了餐後,回顧四周,都是普通的一天吧.我們正在用餐的時候,一個伙計與水吧裡的同事一句兩句的,越說越大聱:

伙計:有冇落錯柯打?
水吧:張單你落個wor.
伙計:無架,明明係咁寫.

 中間一段已經不太記得,只是水吧裡的人兄按捺不住的說

水吧:不如咁話,讚書唔成,就學校既錯;
   搵唔到工,就社會既錯;
   識唔到女朋友,就人地個女既錯;
   結唔到婚,就女朋友既錯;
   生唔到仔,就老婆既錯;
   好喇,有左仔,父慈子唔孝,一定係個仔錯;
   賭馬唔贏,就馬會既錯;
   返工落錯柯打,就水吧既錯;
   你成世人都冇錯,
   唯一錯既,說係信錯左我靚仔文.
伙計:係係係,你話點就點.
 話畢只見伙計好無奈的行開,繼續錯柯打

當時正正對著他們的我倆,忍笑忍得好辛苦,真怕連口裡的餐蛋也嘖出來.水吧說的又不是沒有道理,環看今日的香港,各人不是有不同的埋怨,說是”人地”的錯.只是在位很高的人,特別聽不入耳.

2 Comments:

Blogger Carrie said...

0固日聽你地講番真係笑死我!

00:29  
Blogger arfoo@sky said...

其實生活在這樣的地方都幾無奈.

01:46  

Post a Comment

<< Home

Lilypie Expecting a baby Ticker