Sunday, December 18, 2005

心痛

今天晚上我經過灣仔和銅鑼灣的街頭,警察的行動,農民的反應,傳媒的報導.眼見支持和反對的人,大家都有不同的反應.

我支持農民的抗爭,要求合理的示威.但警察的行動是完成合理?有朋友說:

「...警方即將行動,而又不願傷及市民。那為甚麼不呼籲市民也叫外國的朋友們離開?因為局長要對付的便是他們。而面對廣大人民,局長的潛台詞不就是示威的從來不是市民,只有外國人在搗亂,市民既都是圍觀的,就應該全部讓開,好讓警方無後顧之憂地展開鎮壓嗎?」

可以的話,政府和警察又有沒有嘗試去解決問題?
或是一心一意要用武力去解決問題?

心痛是因為前線的警察要面對手無寸鐵的農民,
更心痛是因為農民要走上這一步.

1 Comments:

Blogger 梁巔巔 said...

真係要拎那個拍吓屁股走人,留低蘇州 shit 嘅董建華出嚟鞭屍!佢正一名副其實「生前累朋友;死後累街坊。」經典人辦。

以前嗰啲一壇壇衰晒嘅嘢唔再提嘞。自第一屆西雅圖 WTO 會議及往後那幾屆都必有大規模示威,邊度仲有人咁好大喜功患咗咁嚴重大頭症咁戇居死都要申請,仲要係喺港島中間嘅市中心灣仔攪喎~ X!用我哋嘅錢去喺佢面上貼金,X 多次!

有 oD人會話,好處唔係即刻見到嘅,眼光要長遠啲;香港攪,有理由嘅,可提升國際形象地位云云。。。。~ 嗱,唔好同我講呢 oD,要我扮中肯扮君子,各打五十大板呢種「懶」有道理嘅「德行」唔係我 style,我亦最憎。我剩係知道呢幾日喺灣仔附近嘅各食肆商舖損失龐大。

雖然西門豹治水時曾講過:「民可以同樂,不可以慮始。」這句話若用喺例如當年起地鐵,就非常適用。但若用喺今次攪世貿會議嘅香港,我真係睇唔到今次喺度攪這華多於實的大 project 對於香港有何實質好處喎。

01:29  

Post a Comment

<< Home

Lilypie Expecting a baby Ticker